Az ügyvédeknek szánt fotózás során a fotósnak tükröznie kell az ügyvédi szakma komolyságát és megbízhatóságát. A képeknek professzionálisnak és hitelesnek kell lenniük, hogy erősítsék az ügyvédek szakmai imázsát és bizalmát keltő hatásuk legyen.
A coachok fotózása esetén fontos, hogy a képek tükrözzék a coach személyiségét és stílusát, miközben megmutatják a coaching folyamat pozitív hatásait és eredményeit. Az üzleti fotós feladata, hogy közvetítsen egyfajta inspirációt és motivációt a képek által, amelyek segítenek megragadni az ügyfelek figyelmét és érdeklődését.
Az óvodákban vagy más intézményekben történő fotózás során az üzleti fotósnak érzékenynek és rugalmasnak kell lennie a gyermekekkel és a környezettel szemben. Fontos, hogy a képek játékosak és vidámak legyenek, miközben hitelesen és szeretetteljesen ábrázolják az adott intézmény hangulatát és tevékenységeit.
Az intézményeknek készített fotózás célja, hogy bemutassa az adott szervezetet és annak tevékenységeit a külvilág számára. Az üzleti fotós feladata, hogy olyan képeket készítsen, amelyek megmutatják az intézményt a legjobb oldaláról, és erősítik annak reputációját és vonzerejét az ügyfelek, partnerek és a közönség számára.